بصیرت ابدی

تفاوت (8)

نویسنده : علیرضا ورامینی | تاریخ : 23:45 - جمعه 10 بهمن 1392

درج بیست دوم

در دنیا از عجایب خبری نیست و اگر هم معجزه ای باشد انقدر محدود و کم است که میتوان آن ها را به خاطر سپرد ولی در آخت این چنین نیست عجایب زیادی وجود دارد تعداد آن ها بسیار زیاد است این جا ما برای نمونه فقط به یکی از آن ها اشاره می کنیم:

در آیه 20-22 سوره مبارکه فصلت شهادت دادن اعضای بدن انسان را خداوندبیان فرموده است هنوز هم با این همه ادعای بشر در مورد علمش نمی توان سخن گفتن اعضای بدن را توجیح نمود و این یک معجزه است معجزه ای که برای دیدن آن باید تا قیامت صبر شود.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تفاوت8, بصیرت ابدی,

 

تفاوت(7) (قرآنی)

نویسنده : علیرضا ورامینی | تاریخ : 23:32 - پنج شنبه 10 بهمن 1392

درج بیستم

از تفاوت های دیگر،تفاوت در ایمان است که در دنیا حتی در زمان ظهور امام زمان نیز افرادی هستند که با ایشان به جنگ می پردازند این معنای نداشتن ایمان کلی افراد در هیچ زمانی در دنیا است در حالی که در آخرت وقتی افراد همه چیز را میبینند خواسته یا ناخواسته ایمان می آورند.

آیه 45-48سوره مبارکه واقعه حال افرادی را بیان میکند که میگویند وقتی مردیم استخوان هایمان دیگر نمی تواند انسان شود و این در حالی است که آن ها مست و مغرور شده اند اما وقتی آن ها آخرت را ببینند دیگر ایمانشان قطعی می شود.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تفاوت 7, بصیرت ابدی,

 

معرفی

نویسنده : علیرضا ورامینی | تاریخ : 13:46 - چهار شنبه 9 بهمن 1398

بسم الله الرحمن الرحیم

این وبلاگ جهت شرکت در مسابقه فرهنگی ساخته شده و هدف شخصی ترویج قران و اسلام و از بین بردن شبهات را برای ایجاد این صفحه دارم.امید است با استعانت الهی و یاری شما دوستان عزیز در این راه قدمی هرچند کوچک برداشته شود.

معرفی روند کار وبلاگ:مطالب درج شده توسط نویسنده وبلاگ نوشته شده است و تمامی تلاش برای نو بودن مطالب و کپی نبودن آن ها میشود و در صورت استفاده از مطالب دیگران نام آن ها درج خواهد شد.مطالب به صورت پیوسته هستند و برای استفاده کامل از ابتدا مطالب شروع به خواندن کنید و با نظرات خود مارا دلگرم به ادامه دادن این راه کنید.

لفظ کتیبه برای نشان دادن نوشته هایی است که نویسنده وبلاگ نویسنده آن ها است.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: معرفی, بصیرت ابدی, ,

 
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد